Kavaljersflygeln brinner!

Eller snarare brann.

Kusin Kristoffer och jag var för ett par dagar utan boende. Denna olägenhet delade vi med flera andra boende runt sjön Löven. Jag kan stolt säga att det var vår starka sammanhållning som gjorde att vi överlevde denna olägenhet. Personligen vill jag tacka Anna-Lisa, som såg till att jag lyckades behålla lugnet under dessa svåra dagar. Må kraften vara med henne!

Kavaljersflygeln brinner!

Lyckligtvis har länsman nu äntligen beslutat vart vi skall omplaceras och arbetet med lille Göstas saga kan fortsätta.

/Farbror Eberhard

Kommentarer
Postat av: Patron julius

Tack gode gud för det. Det var verkligen en svår tid för alla inblandade.

2009-05-04 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0