Omkollationering, påsklov och Berlin.

Arbetet har börjat komma igång ordentligt nu. Vi har redan varit uppe på golvet och jobbat med vissa scener och idag när vi hade en omkollationering så var det väldigt mycket mer energi och sjukt mycket roligare än förra gången. Även om det faktiskt var roligt förra gången oxå. Jag blir nästan lite avundsjuk på de som faktiskt kommer att få titta på föreställningen. Fast sen å andra sidan brukar jag bli sotis på de som spelar i föreställningar när jag tittar...
Det dumma i det hela är väl att vi ska ha ett lov mitt i produktionsarbetet. Ett välförtjänt lov (speciellt för Jets som har slitit så med WoMan nyligen) men ändå ett lite malplacerat lov.
Själv ska jag åka ner till Berlin, redan i morgon faktiskt, det ska bli så skönt. Och även om jag planerar att ha semester så vet jag att jag kommer ligga på den där filten i den där parken och läsa repliker, bestämma aktioner, scenmål och tänka igenom hur jag ska göra med ljussättningen. Men det är ju det jag tycker om att göra och har man en tysk öl brevid sig så blir det ännu roligare. Och ja, öl ska drickas, i sann kavaljersanda.
tschüss //Lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och ha solot i bakhuvudet! Icke att förglömma i Berlin(g)s vilda nätter...

2009-04-07 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0