Madonna Mia! Är det där de berömda kavaljererna från Ekeby?

Repetitioner i full gång!
Klockan tre ska jag på bal hos majorskan tillsammans med min svärmor! Jag älskar att dansa!! Helst vals och francaise.

Först ska jag lyssna på Anna Maria Bildts valtal (IGEN! - ja, jag kan nog allt vad hon vill säga om EU vid det här laget! :) ) för att prata mer som mig själv....med italiensk brytning....en flicka född och uppvuxen i Italien som jag ju är! Så som det känns nu så kan kanske vissa tro att jag kommer ifrån antingen finland eller gotland! men it´s coming, it´s coming!

Folk har börjat få till så roliga röster och dialekter på sina karaktärer...

Jag är väldigt peppad inför detta projektet, det kommer bli så bra med alla specialeffekter och grejer... och i varje scen är det så mycket på spel, så mycket liv och rörelse..

så! dags att preppa inför repet kl 15!

ciao
/Emily / Elisabet Dohna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0