Grevinnan Märtas årliga Berlin resa

Jaa då, även detta års visit i städernas stad har varit till sin belåtenhet med vackert väder och trevligt sällskap i form av den tyska Adeln! Gut, gut!

Jag har gjort vad som anstår mina intressen: skrattat, skojat, festat, druckit, dansat, flörtat och spelat, raffel raffel!

Och en dag när jag satt i stadsparken med mina väninnor höll vi på att bli översprungna av två karlar, ja, de va inte vilka karlar som helst inte, de va Björnjägare Anders Fuchs o Lille Ruster!  Det visade sig att de va på jakt efter den mytomspunna Berlinska Björnen! Haha ja, dom e för lustiga de dära kavaljererna!



Auf wiedersehen / Märta Dohna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0