Gösta Berling Bloggen Öppnad!



Så!
Välkommna till Katrinebergs teatertvåor Sharks blogg om uppsättandet av föreställningen "Gösta Berlings Saga" som kommer att ha premiär den 14 maj.

Dom två första dagarna så har vi haft lite manusgenomgång av vissa scener samt dragit igång med det övriga arbetet. Själv har jag plöjt igenom åtskilliga kapitel av boken för att få tag i nödvändig fakta om mina karaktärer. Jag har en hel del kvar men jag antar att det bara är att läsa och anteckna tills ögonen ploppar ur och skulle det tråkigt nog ske så finns det ju talböcker.

Dagens youtubefilm:



Nu ska jag försöka få fason på den här bloggen!

Vi ses!

//Johan

Kommentarer
Postat av: P

Perfekt!

2009-04-01 @ 11:37:25
URL: http://pshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0